Založ si blog

Biorytmus organizmu.

Preberal som sa v starom PC a našiel som program v MS Excel, ktorý  som spracoval skoro pred 20 rokmi. Ide o výpočet biorytmov podľa dátumu narodenia. Trochu som ho upravil a doplnil o demografické údaje Štatistického úradu ohľadne vývoja obyvateľstva v SR do r.2060. Program je spracovaný v MS Excel 2003 a vyše.

V programe stačí uviesť dátum tvojho, alebo iného narodenia (ružové políčko) a ukáže ti biorytmy na dnes a najbližšie dni i relatívny stav organizmu podľa veku a biorytmov, či odporúčania na najbližšie dni.

Rozšírenie programu spočíva v tom, že ti každý deň ukáže poradie čo do veku v SR a tiež percento starších z celkového počtu obyvateľstva SR. A taktiež ti ukáže ako na tom budeš trebárs o 20 rokov.  Stačí aby si vložil predpokladaný vek /dolné ružové políčko). Potešenie pre dôchodcov, že aspoň v niečom ešte postupujú na špicu.

 Tento program som robil len zo zábavy, aby som zistil, či ešte viem zostaviť nejaký program v Excely, pretože som už dávno na dôchodku. Moja špecialita boli programy v MS Access, avšak na tieto programy má málo kto doma základný program.

 

Program si môžete stiahnuť na adrese:  

http://ulozto.sk/xn56gTXu/cykly4-xls

 

Niečo k voľbám prezidenta a k Ukrajine.

24.03.2024

Tlak osvietených demokratov, aby ľudia svoj rozvoj s potrebami prírody ignorovali, nerozdeľuje ľudí na dobrých a zlých, ale vyrába z ľudí nekompromisných nepriateľov. Predloženie takej to nehanebnej idei, kde sme povinný sa podriadiť národným či božím neomylným rozhodnutiam, ktoré nesmieme si prekonzultovať s tzv. nepriateľom, ba ani si vyjasniť jednotlivé [...]

Viera, ktorá nepotrebuje dôkaz 26 – záver.

15.06.2021

Nakoniec sa vám zdôverím s iným názorom na existenciu Boha, ktorý sa mi prisnil. Kto mi vyvráti obsah tohto sna, ktorý je rovnako logický ako domnienky o vychádzajúcom dobre len z Boha, a preto ho musíme milovať i keď nám hrozí večným zatratením. V tomto sne mi nadpozemská bytosť oznámila, že on je pravý Stvoriteľ, pretože on stvoril zlo ako základný princíp [...]

Viera, ktorá nepotrebuje dôkaz 25

14.06.2021

Preto ani dnes, keď sa cítime pánmi nad prírodou, ktorú ničíme so zbraňou v ruke v boji o posledné zvyšky prírodných zdrojov nám nepomôže vytváranie si tradícií o neomylnosti, či vytváranie si rituálov, ktoré platia len pre pravú vieru, ale musíme pochopiť že sme súčasťou Veľkého Vesmíru, ktorý nám nikto nedaroval, aleže sme z neho vyšli vlastným [...]

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vít Rakušan

Rakušan: Migračný pakt nie je skvelý, ale nové pravidlá sú potrebné. Podľa Babiša klame

18.04.2024 15:12

Podľa Rakušana kým budú v ČR budú ukrajinskí utečenci, Česko bude mať v solidárnom systéme výnimku.

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.