Založ si blog

Archív: jún, 2016

21/ Evolúcia

Bez prijatia evolúcie biológia nedáva zmysel. Bez Boha nemá žiadne náboženstvo zmysel. V tejto kapitole by som sa pokúsil vyjasniť základne nedorozumenia v chápaní evolúcie a to formou otázok a odpovedí. Neviem, ale či sa mi podarí natoľko zhutniť tieto informácie, tak aby boli presvedčivé ale nie príliš podrobné čím by som odradil väčšinu čitateľov. Vopred sa […]

Pokračovanie článku

20/ Stvorenie života

Je potrebné vznik a vývoj života neustále vysvetľovať faktami i keď rozmýšľajúci to nepotrebujú a veriaci v Boha vám i tak neuveria. V tejto kapitole sa pokúsim v krátkosti vysvetliť vznik života prirodzeným spôsobom, bez filozofických špekulácií, a to na základe preukázateľných faktov i keď niekedy sa nemôžem vyhnúť určitým teoretickým predpokladom. […]

Pokračovanie článku

19/ Moje osobné názory na náboženstvo.

Na bučanie so stádom netreba hlavu. Už ako dieťa som chápal náboženstvo skôr ako folklór, tradíciu. Asi preto, že som od malička bol miništrantom v miestnom kostole a náboženstvo predstavovalo v mojom živote len akési predstavenie – divadlo. Aby som bral náboženstvo ako životnú filozofiu to sa mi nijako nezdalo, vzhľadom na to, že som do toho nesmel nič povedať. Asi […]

Pokračovanie článku

18/ Ateizmus

Nepotrebuješ náboženstvo (vieru) aby si bol morálny. Ak nedokážeš rozlíšiť správne od nesprávneho, ak sa nudíš a nepotrebuješ sa zaujímať o potreby iných, tak ti chýba empatia a nie náboženstvo. Človek nepríde na myšlienku, že Boh neexistuje, iba tak z ničoho nič. K tomuto poznaniu ho dovedú isté podnety a to nielen tie, že neexistujú reálne dôkazy o jeho […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

Stovky Slovákov možno teraz zo Schwechatu neodletia na dovolenku. Čo im hrozí na rakúskom letisku?

27.07.2024 11:00

Rakúska polícia nasadí takmer 700 svojich príslušníkov, ktorí majú úlohu zabrániť narušeniu plynulého fungovania veľkého letiska.

Podplukovník Gregor:  Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.